joi, 26 martie 2009

Ne-amintiri

As fi vrut sa imi fie viata ca in filme. nu toata viata... macar sa am parte de "clipe memorabile". pe vh1 e "angel", melodia... si ma simt asa foarte a la roberto benigni. si acum e la max. dat bitter sweet symphony. ambele te fac sa regreti ca nu esti vreun personaj cu viata interesanta. ooo daaa... reprosuri de gen "fa`ti TU viata interesanta" se arunca mai rau ca rosiile in AIG-istii mari. ma gandeam acu vreo 2 seri ca parte din stresul meu se "datoreaza" si faptului ca nu prea mai am amintiri. ceva foarte trist, posibil exagerat... o idee emo-letian dar na... Si mereu am vrut sa fiu imbracat ca aia din filme. what`s up with that?:) primu impuls nu era spre "de ce nu am o femei de mare ecran" ci... ce cul arata in toalele alea:)).

Superficial si eu sub ochelari. Mda... What would Jesus do?:)

3 comentarii:

Irina spunea...

Jesus? would smoke a cigarette and smile.

elfii spunea...

daca ieseai cu noi mai des aveai mai multe amintiri!

lostrita spunea...

da...si eu mi-am dorit sa am o viata ca-n filme iar filmele...sunt cu eroi nu?si eu mi-as fi dorit sa fi fost o eroina...candva demult,defapt ma visam...eu una simt k imbatranesc si...sunt doar de aceiasi varsta cu tine am aceiasi senzatie k pe masura ce trece timpul nu mai raman cu amintiri...sa fie faptul k nu mai traim viata la aceiasi intensitate?