sâmbătă, 28 martie 2009

ora de pamant

Era firesc sa raman in casa si azi. Am zis eu de ziua mea ca o sa inceapa o ploaie de rahat, cumva ma pregatisem si`mi facusem curat in chakre, dar neica... urat, urat. trece luna si am devenit unul dintre cei mai devotati"mugurisaresciani" - nu mai consum prea mult. Ba chiar deloc. Da`l incolo de consum. As interzice si banii. Da... sunt egoist si carpanos si frustrat si ochelarist. Cum ar veni ma transform intr-un marxist post capitalist, pro carnivor, post ierbivor. Si mi`as fi zis ca "gata... nu mai ma incurc eu sa sar in capul suratilor (masculin pt surate?) de stanga.

De unde?!?

Ora Pamantulu = Ora in care s-a mai facut un gest pentru a se gesticula. Nu pricep. NU pot sa pricep. Filosofia, chemarea, constientizarea, demersul, progresul, limbajul. Pe de alta parte, asa cum ma laud de obicei, tind sa ma pozitionez anti. Giga contra, Contra nu face nimic. Stiuuu asta... dar nu ma pot controla. Adi non-mutu.

Nici macar nu mai imi construiesc discurs de Xanax, cum imi zicea andrei. Pur si simplu nu vad care e point-ul... si argumentele pe care le aud sunt... slabeeee.... rauuu.... au intrat ori in criza ori la apa, ori in pamant. Sa aud mai multe? Poate... Nu`s cretinoid sa nu admit nicio forma de explicatie. Dar sa fie de bun simt... minim-rationala. Nu... "poi sa dam un semnal/sa deschidem ochii/mai bine decat sau nu facem nimic". Whyyyy??? Frecam piciorul de lemn cu ph5.5 contra supraincarcarii energetice globale?

Sunt prea sarac la ora asta sa mai ma crizez eu din cauza unor minti, sa zic, diferite de a mea. Hai cu ora de pamant sau mai bine, hai dracu cu mp de pamant.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Multumesc,Cu stima Vlad!

Fotograf Ioana spunea...

un blog foarte interesant cu postari asemenea

Masaj erotic Pitesti spunea...

un blog bun am citit cateva rticole foarte bune