marți, 29 iulie 2008

Emo

5 comentarii:

nimic spunea...

Alooo, Domnu' wake up! This is the first day of the rest of tour life!
Sa ne mai veselim un pic, parerea mea. ;)

nimic spunea...

si na ca acum imi apare si mie foto! ihmmmm :))

elfudelamare spunea...

tu vorbesti?:)
vezi ca is suparat pi tini ca nu te comporti ca un membru responsabil al caselor. unde ajungem fara reguli?
baga-te in mailuri si da-ti cu parerea. asa sa vezi ca nu te cocolosesc chiar daca ai picioarele faine.

nimic spunea...

ce mailuri? ce pareri? eu cu cine votez???

elfudelamare spunea...

offf:))
vorbeste cu raluca si spune-i sa te bage in lista caselor mai:)
mailuri,nr de telefon, cnp, tot tacamul:))
mail mail. doar mail:)
vorbea obsedatul din mine dar l-am redus la tacere:D
mi-a zis ca vorbi cu tine despre deplasare.