joi, 17 iulie 2008

Nu am subiect sau "ce fac omul si maimutza, face si elful"

De ce am făcut Şi eu blogu:
1. că mi-a dat un titlu bun marius şi ştiu că se infoaie în pene când i se recunoaşte unicitatea
2. că merg la psy fără să mai dau şi banu
3. mai multe motive să ma învârt în mega scaunul de leneş pe care l-am achiziţionat
4. că oricum scriu mai bine ca alţi blogări. chiar şi mai funny
5. că dacă a putut marius de ce nu aş putea şi eu
6. că e mai uşor să stai jenat când eşti într-un grup de jenaţi
7. sau dacă preferaţi să creezi mobilizând energiile altora
8. că e o jucărie nouă
9. că mă dau mare ce genial sunt uneori
10.că râd de alţi care nu ştiu să râde de ei
11.că imi place exhibiţionismul în toate manifestările sale
12.că prin blog văz craci faini
13.scriituri reuşite
14.şi e mai trendy ca hi5-ul

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma, io cred ca d-na invatatoare v-a dat tema pt acasa :))

elfudelamare spunea...

poi cum se poate altfel?
ba chiar ne-a promis sa ne duca in excursie in delta daca scriem frumos:)