luni, 26 mai 2008

Câte un pic

A fost frumos acasă. Am prins şi ploaie cu grindină şi cer cenuşiu în drum spre mangalia. Am prins şi soare acasă. Am (a)prins şi un cer senin, albastru frumos, cum îmi place, am prins şi mişcare în vamă, am prins şi un strop de afecţiune şi un potop de stele. Un pic vodcă, un pic grătar, un pic bere. Mai multe pic-uri şi s-a strâns iar de o ploaie cu fulgere la întoarcere în capitală. Acu' sunt un pic melanco(o)lic. L-aş întreba pe pic dacă are de gând să pice mai rar ca să îl pot prinde mai des. V-am zis că am prins un pic dar aş fi vrut să-l prind mai mult. Cred că de aceea sunt un pic melanco(o)lic. Mai corect ar fi fost să spun că eu am fugit un pic mai repede şi nu am mai avut timp să stau.
Ar fi fost un pic mai bine.

Un pic deloc artistic pe drumul de întoarcere
graţie telefonului meu un pic zgâriat:

8 comentarii:

Anonim spunea...

si-un pic de mare peste toate...ce poti cere mai mult de la un weekend?

elfudelamare spunea...

un pic de timp:)

Anonim spunea...

eşti un pic profund =))

elfudelamare spunea...

daca eram un pic mai mult dadeam in intelectualisme:)

Aa-Mika spunea...

joc de cuvinte imbinate inteligent care transforma un text, aparent banal, intr-un text, nu doar aparent, placut ...

elfudelamare spunea...

sa fie primit miko, caci mare bucurie mi-ai facut, eu fiind avid de aprecieri.

Anonim spunea...

un pic din toate pentru un week-end un pic altfel

elsa's days on earth spunea...

pic, pic
un pic ma furnic
pe-un deget de ploaie
putinul maaa-ndoaie
sau altceva de genul asta