miercuri, 21 mai 2008

Dacă vin ploile... stăm sub umbrele

Dimineaţă liniştită ca orice început de zi cu puţin soare, tutun şi cafea. Se zvoneşte că din seara asta vine potopul, iar... în toată ţară. Nu putea şi ploaia să mai aştepte până săptămâna viitoare? Propun ca să alegem o zi naţională a Codului Galben, cod patriotic se pare din moment ce se întinde la marea cea mare la munţii cei 'nalţi cu brazi din timpuri imemoriale. Facem o zi pe an pe plac Codului şi să ne lasă mai în pace să merem în vămi să ne alcoolizam şi să ne dansam. Se pare că nu o să ţină cont de doleanţa mea, când mai am puţin din ţigare şi puţin din cafea. Poate dacă aveam mai multă? Schimbă cantitatea de viciu aferentă unui individ fenomene meteorologice? Dar orologice? Sunt oleacă trist că nu sunt destul viciat... poate, poate aş realiza o schimbare. La cod, la hamsii, la ceatal şi la muşdei cu aripioare de pui şi mămăligă.
Probabil că o să plouă, o să fie frig în vămi, lumea o să fie alcoolizată. Se vor servi şi mesele sau chiar mâncărurile celebre ale lipovenilor ce fac rime cu nume proprii. Eu o să plec să văd minunăţiile Mării, o să stau sub umbrele şi o să mă încălzesc lângă un pitic mic ce face baie într-un ibric. Nu o luaţi în nume de rău, nu am gânduri necuvenite şi nici dorinţa de a o văduvi pe Albă ca Zăpadă de alaiul ei.
Doar mi-aş dori să fiu un pic, pic, pic mai mult viciat.

Ps: Azi sunt doar un super erou fără super puteri. E totuşi un început.

5 comentarii:

Anonim spunea...

uneori am si eu impresia ca si vremea stie ca vine week-end-ul si anume ne face in ciuda. ce fain ca o sa pleci la mare. vreau si eu :((

elfudelamare spunea...

poi hai:)
cine te impiedica si ce te tine in bucuresti?

Anonim spunea...

daca ar fi sa ne luam dupa starea vremii nu ar iesi nimic bun din ceva mai bun sau invers...timpul se schimba in continuare iar noi suntem neputinciosi in fata ei
so chill...ca de stat sub umbrele tot vei sta...chiar dak te vei ascunde de ploaie sau de soare

Anonim spunea...

Hai nu fi chitibusar..bucura-te ca o sa fii in mediul tau (magic), liber sa-ti folosesti supraputerile, mancand ambrozie cu gust de peste si chinuind ambramburele!
Ah de ce nu stiu oamenii sa se bucure?

elfudelamare spunea...

uratt asta cu ambrozie cu gust de peste...yuukkkk:))
ma bucur, cum sa nu ma bucur:)
caci fie ploaie, fie soare, elf la mare este tare:)
si nu chinui mai pe nimeni...offff...oouuffff:)