vineri, 30 mai 2008

Interviu cu un bufon

Vocea 1: eu zic sa stai cuminte.
Vocea 2: eu stau mai mult nebun. aşa pacalesc pe ăştia. am şi tichie de bufon, cu zurgălai de argint viu.
Vocea 1: şi încă nu te-au inchis?
Vocea 2: nuuuu. zburd nestingherit. mă joc în traficul seriozităţii cu trenuleţe neserioase. vin deasupra semafoarelor cu botoşei înzăpeziţi. vezi că nu am de ce sa fiu modest?
Vocea 1: corect.
Vocea 2: scriem la un cenaclu. am trăiri scriitoriceşti. mă adun cu intelectuali şi le râd în nas, gură, ochi si urechi.
Vocea 1: asta e ... "greu de observat".
Vocea 2: nu ştii cum sunt nebunii? îşi anunţă singuri apariţia? cu zurle şi zglobii zumzete.
Vocea 1: depinde...
Vocea 2: eu aşa fac. am talgerul veseliei şi al nebuniei. cântăresc cât costă un zambet.
Vocea 1: nebunii nu cred că mai trebuie să îşi anunţe apariţia... că se remarcă uşor.
Vocea 2: poi eu sunt Regele Nebunilor. îmi pronunţ de 2 ori numele şi de 3 ori. porecla. se fac incantaţii când intru pe scenă şi babele sfioasa îşi scuipă in sân.
Vocea 1: şi dau acatiste.
Vocea 2: dau şi ocheade hoaţe căci o baba tot o femeie este. vrea dar nu mai poate.
Vocea 1: săracele...
Vocea 2: aşa le zic şi eu. Săracii de voi căci nu mai ştiţi a vă bucura. EU, săracul de suflet vă arunc un galben şi voi ma răsplătiţi cu ropote. Vă codiţi pe lângă al meu alai, căci ştiţi că doar prin mine vă puteţi minuna la porţile Raiului, căci eu sunt deschizatorul de conserve şi prinţul hamsiilor cu mămăliguţă şi muşdei, desigur.
Vocea 1: dacă trebuia să înţeleg ceva, află că îţi spun sincer: nu am înţeles nimic.
Vocea 2: ce sa inţelegi? eu sunt un biet nebun. vorbesc în dodii şi dau in bobi. mă mir şi de adulter cum mă mir şi de onestitate. şi de cel care inşeală şi de cel înşelat. eu sunt mirarea? sau miicimea?
Vocea 1: eşti miratul. superlativ!
Vocea 2: săltatul, alergatul, jucatul - trinitatea schizofreniilor motrice de bine!
Vocea 1: tu aşa te-ai "trezit"?
Vocea 2: m-am trezit cuminte. când eram prunc am stat într-un lan de trandafiri fără să scot un cuvinţel sau scâncet. prea mic să vorbesc şi prea mare să plâng.

5 comentarii:

Aa-Mika spunea...

Aceasta e opera bufonului, folosind ambiguitatea cuvintelor, alese in mod aleatoriu (cica) pentru a-si promova "statutul" ...
Folosind insa decriptarea textului, va ramane esentza !

ana spunea...

acest post al tau seamana cu unul vechi de-al tau tot pe 3 voci.

doar ca al tau face mai mult sens si e mai colorat, fata de al meu care nu spune nimic nou si e monocolor, chiar insipid pana la urma.

da, e un interviu reusit.

Anonim spunea...

Vreausi eu in lanul de trandafiri pana ma fac nebuna!

elfudelamare spunea...

pt ana: bine ai venit pe acilea. te mai astept. acu am vazut comentul, caut si postu matale sa vaz ce si cum.
pt iulia: poi hai!:)

Anonim spunea...

se pare k sunt aproape la fel de nebuna ca bufonul, daca ma pun acum in lanul de trandafiri, o sa devin normala?? sau la fel de nebuna ca el?? nu mai conteaza cum voi fi dupa, acum vreau doar sa fiu acolo, printre trandafiri, asta daca nu sunt roz, pt k detest rozul(>:P).... ma indrumi si pe mine pana la el?? (:))