luni, 2 iunie 2008

Scriitură fără duh

NU sunt in graţiile muzei azi. Verbul imi este tocit şi verva cam dusă. Cu plută spre adâncul Deltei unde se merge să fie chestionaţi morţii. Nu, nu, nu. Nu fac reclamă doar nu prea am inspiraţie şi asta e ceea ce am expirat acum. Apropos, dacă s-ar face un sondaj printre morţi, oare cine ar ieşi la capitală? Sunt în Nefiinţă şi unii care nu ar avea drept de vot? Dar oare cum se aleg mai marii peste Lumea de Apoi? Nişte întrebări legitime care merită o analiză serioasă şi un aparat metodologic riguros construit. Sfântul Petru ar intra în turul doi cu vreun arhanghel? În definitiv nu este decât un slujbaş public care asigura ordinea şi are ca singură menire impunerea "coerciţiei legitime". Puterea deţinătorului de chei. Oare ştie că CDR s-a dus în neant? Probabil că da, din moment ce este unul dintre tartorii aleşi pe sprânceană să dea bine la PR. Eu mi-l închipui un băiet bine. Acum mă gândesc că involuntar, nu în Voluntari, ci în Altă parte sunt pregătiri febrile pentru turul 2. Eu vroiam să scriu despre gândurile din metrou şi am ajuns la gândurile cele înalte. Cele mai Înalte. V-am zis că sunt în apatie. Sunt sub imperiul stelelor acum... E vina la vikend. Am stat şi am belit ochiul (al treilea?) la teveu şi acu iar sunt prezentate "strategii pentru turul doi". Cred că Vanghelie sigur ar fi un drac. Prea negru în cerul gurii. El va prezenta opiniei publice moarte (de plictiseală?) măgăriile făcute de banda aia de derbedei de la primăria Porţilor Raiului, serafimi ce se adună în crâşme să bea la alcooale fine şi să împartă indulgenţe la marii agenţi imobiliari din Elizeu (Cea mai nouă metropolă binecuvântată de Zeus). Îmi veţi spune că Acolo nu există libertate de expresie... Dar ce expresie să fie la un mort? Sună bine ca slogan: Express to Eternity al Redutei Agnostice Iliesciene sau E.T.E.R.A.I.

Ps: Mie imi este frică de Bau Bau dar nu şi de Ham Ham.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Ai citit "Biblia hazlie" a unui mason pe nume Taxil Leo?
Aici incepi sa semeni cu Lucreţiu Pătrăşcanu in perioada cand facea curte co-muiştilor...

elfudelamare spunea...

nici nici:)
poa ar trebui sa dau si un post despre locu meu de munca:)))
anonim ca masonii,nu?:):)
u dont have any sense of humour, dont u?:))

Anonim spunea...

Masoneria e discreta.
Si nu ar strica sa vorbesti despre postul tau de munca.:)

elfudelamare spunea...

in alt post:)
oricum se pare ca esti in tema:)

Anonim spunea...

"Sfântul Petru ar intra în turul doi cu vreun arhanghel? În definitiv nu este decât un slujbaş public care asigura ordinea şi are ca singură menire impunerea "coerciţiei legitime"...
Curios, asa ziceau si cei care aveau steaua roşie la cozoroc la anumite serbări in care atacau "drogul poporului".(Opium für das Volk).
Iadul este pavat cu intenţii bune.

LooIgFu spunea...

hey..frumos stil de a scrie:D
noroc pe mai departe...
aa..si nice idei..bn structurate...

Anonim spunea...

dragutz;), insa io nu cred sa fie vreun sfant... sincer, nu cred in dumnezeu..
dar hei, crimele comunismului iti sunt familiare, nu? si si lui marius.. imi plac modurile voastre de exprimare.. nu lipseste nici simtul umorului, nici ironia, dar asta am my spus intr-un alt comentariu...