duminică, 8 iunie 2008

De la o casă la alta

Fuck it. Nimic nu se compară cu statul degeaba în vamă. Mă refer la zi când oamenii ploii (aka corporatiştii) sunt răsfiraţi şi încă se dă o impresie de suportabilitate. Daaa, începu sezonu şi la orice ocazie, fuguţa acasă la mama, la păpică şi stat degeaba. Şi daa, îmi asum titlul de "băieţel al mamii" şi al dracu să fiu dacă nu is şi mândru de cestiunea asta. Lumea deja neavenită dar totuşi venită... pana meaaa... dar imi place pe zi. Plus că nimic nu se compară, cel puţin nu în sistemul de valori trândav al meu, cu statul degeaba şi uitatul ca bou' pe fereastră la mare. Pentru ca da... sunt un răsfăţat... de când au distrus boii pădurea, vaz din pat marea. Dacă ma uit cu atenţie ca is cam chior aşa în general. În particular sunt destul de atent la detalii. Pe seara s-a belit vama, după cum sigur aţi aflat, mulţi intruşi... prea mulţi şi aserţiunea asta e provocată şi de fiţele mele şi de imaginile trecutului cu o altă Vamă şi cu evident alţi oameni. Dar naa... timpul trece, elfu' se plânge, nisipul rămâne acelaşi şi aceeaşi este şi mirifica stare de băut o bere şi plimbat şi admirat poponeţe de domnişoare şi băgat picioarele în apă, fără să îţi aduci aminte dacă cineva şi-a băgat picioarele în tine (la propriu sau la figurat). Artificii în vamă, mirese în vamă, cocalari în vamă, mulţi mulţi bucureşteni în vamă. În vikendul ăsta a fost o vamă fără vamaioţi (excepţiile confirmă regula, după cum ne spune un truism).

Mi-a plăcut în vamă pentru ca îmi place să fiu acasă. Şi dacă ai un apartament plin de intruşi şi îmbulzeală ovină, tot îmi place că na... e acasă. Până la urmă nu te pune nimeni să stai cu mulţimile, poţi alege doar individele ividioase pe tine că eşti acasă:)

33 de comentarii:

Anonim spunea...

Sper k n-o să te ia lumea drept ipocrit dak te zgâieşti taman la poponeţele de corporatiste.
Achtung! :D

elfudelamare spunea...

eu sper sa ma ia. oricum. stii ca sufar de lipsa de atentiee asa caa... toti sa judece si eu sa admir:)
apropos... artificii in vama dude... pe apa... plmmm...

Anonim spunea...

esti un norocos ca fii rasfatat de mama si sa privesti marea de pe fereastra. in ce priveste poponetele cred ca ai avut ce vedea.

elfudelamare spunea...

mmm asa si asa...
oricum sa fiu clar inteles... un poponet fain e sacru, indiferent de statutul socio-cultural:)

Anonim spunea...

vremile trece, dude... poponeţele rămâne=)). Artificiile zău că sunt inofensive, au înlocuit doar barurile în flăcări (remember???)
Dar, deh, eşti conservator şi ca totul să se schimbe, totul tre' să rămână la fel, n'est ce pas? Săracul Lampedusa, habar n-avea ce mare adevăr grăit-a. Păi, una peste alta, Vama rămâne acasă, alţi colocatari etc., but still a HOME. Să batem Franţa la poponeţ, asta contează :D

capricia cast spunea...

Doamne Elfule ce frumos scrii! Povestirile tale ma induioseaza si imi aduc aminte de clipele fericite din viata mea...cand eram iubita si puteam sa iubesc. Nu stiu cum sa-ti multumesc pentru generozitatea ta, pentru ca reusesti sa starnesti atatea emotii in mine. M-as culca cu tine de 100 de ori si tot nu m-as satura. Sa stam amandoi intinsi in pat si tu sa-mi spui povestile tale. Ce zici?

elfudelamare spunea...

poi depinde... dak esti urata te limitezi a citi povestile mele ce te emotioneaza. daca esti frumoasa, nu te cred pe cuvant. daca esti glumeata mai tre sa te straduiesti. daca esti fetita tre sa imi arati dovada irefutabila sa pot mirosi femininul. asta daca nu cumva aduce cu al meu, si se balanganeeee intre doi coite transpirate.

capricia cast spunea...

Vai cat de crud poti fi uneori. Mi-am schimbat complet parerea despre tine. Deci daca sunt urata nu-mi dai nicio sansa? D-aia ti-ai facut blog ca sa poti sa cuceresti femei frumoase? Gata te-ai saturat de urate? Raule !!!!!!!!! M-ai facut sa plang! Cand incepusem si eu sa cred ca inca mai exista omenie pe acest pamant. Romantismul povestilor tale m-ar fi facut sa cred ca te-ai fi lasat si futut in cur. Probabil ca d-aia in poveste spui numai de "mami" si de "tati" nimic!
Te rog sa nu mai dai replici de genul "daca esti glumeata mai tre sa te straduiesti" NU E NICIO GLUMA, ESTI TU PROST!

elfudelamare spunea...

tati ti-ar zice, "hai sictir", scurt şi cuprinzător.(Tata vorbeşte cam urat, dar altfel e băiat bun). Eu is mai blând cu sexul, aşa cum se cade. Oricum eşti înregistrată ca fiind prima isterică la mine pe blog:)Despre futut în cur numa de bine.Şi numai cu persoane deosebite.
Bine ai venit, rază de soare, te aştept în continuare.

PS. dacă mai aduci în discuţie familia, exit şi vorbeşti la lună.
PS1. Cică nu există femei urâte, doar femei sărace. Soo... ia un gălbin şi spală guriţa.

ana spunea...

elf trandav si norocos, cu pasi aproape de mare

tot mai bine-i acasa, da' parca si apartamentul aglomerat are farmecul lui, unde-s multi, ideea creste :))

capricia cast spunea...

!La noi la vamaioti familia e sacra, nu:D? Esti un rau ca vrei sa ma excluzi daca nu ma conformez. Nu esti un bun crestin, un bun crestin incearca sa-si indrepte aproapele nu sa-l excluda. Inca o data mi-ai dovedit ca nu esti ceea ce credeam eu ca esti. Acum m-ai facut iar sa plang. TAMPITULE!

elfudelamare spunea...

familia e sacra.punct. nu pricepi, ata ete.
si daca era sa ma iriti, acum e chiar cool sa am propriul meu porcusor isteric:)... si asta o zic cu toata dragostea caci am fost mereu de parere ca cea mai buna pasare e porcul.
si daca eu nu sunt un bun crestin, tu esti cu siguranta un bun fan:)
pi curand pi curand.

capricia cast spunea...

As avea o intrebare si pentru ANNA. Tu il cunosti elful tandav? Poti sa mi-l descri si mie?

capricia cast spunea...

Ce tare esti! Hai ca mi-ai zis-o! Esti un elf istet. Pacat ca ai trait in regatul maciucilor padurete si crezi ca cea mai buna pasare e porcul. Nu e asa! Daca dai search pe google o sa vezi ca am dreptate. Pai bineinteles ca sunt fanica ta, adica cel putin ti-am lasat de inteles (cand ti-am zis ca vreau sa ma culc cu tine) dar se vede ca nu ai priceput nimic. TAMPITULE!

ana spunea...

capricio capricio ..elful e simpatic, visător, leneş si cuminte. asa cum zice el.

pana acum.

elfudelamare spunea...

TAMPITO!
daca vrei sa te culci cu mine nu te face fanul meu ci doar DISPERATA:)
cauta pe google subtilitatile limbajului.
pupici pe rât:)

capricia cast spunea...

Credeam ca numai femeile sunt in stare de asemenea rautati. Ca voi barbatii sunteti mai decenti si mai inteligenti dar se vede ca uneori exista si zdrente masculine. Acuma iar m-ai facut sa plang. TAMPITULE! (si nu ma mai copia, fi si tu orgiginal) TAMPITULE!

Anonim spunea...

ping pongu asta de replici e ca un accident de masina, nu vreau sa ma uit, da nu pot sa intorc privirea.
P.S. pt amatori, tin un pariu, cota de 8 la 1 ca domnisoara e minora si cota de 3 la 1 ca e emo-(aripa agresiva a curentului).

capricia cast spunea...

tin si eu un pariu. ca si tu ai blogul tau si probabil la fel de valoros. in orice caz dupa pseudonim daca nu esti homo esti sigue emo. te pup.

Anonim spunea...

goddamn hippies

elfudelamare spunea...

:)
domnita capricia cu sex inca incert starneste valuri. este oare din cauza greutatii verbului ori poate din cauza aplecarii socio-culturale?:)
oricum, tin sa va anunt ca in mod bizar o gasesc fascinanta.
la mai multe, la mai mare!

Anonim spunea...

ridic miza...5 la 1 ca e peste 30 ani
10 la 1 e artista (a se citi poeta, fotografa etc...)
7 la 1 in liceu o tentativa de sinucidere

elfule tu pui botu la orice? sau e schema de marketing

pana una alta, strategie sau nu, cu asta ai 22 de comenturi... slab omu slab

ar16zpy spunea...

Of Doamne...voiam sa las si eu un comment ca am fost in vama si iti impartasesc opinia...mai ales la mireasa am ramas siderata...si la cei care mi-au spart timpanul cu o manea vocalizata cand incercam sa imi mananc pranzul...dar in rest a fost simpatic :)
Era sa nu mai las commentu din cauza polemicii dezgustatoare care s-a format din cauza domnitei care doreste sa se culce de 100 de ori :)

Anonim spunea...

Merg şi eu pe miza de 5 la 1 că e peste 30 de ani. Cine plm mai foloseşte cuvântul "homo"?
Sau poate e şi ea tribadă :D

Anonim spunea...

TOT CAPRICIA SUNT
pai cocuta ar16zpi, care va sa zica tu nu vrei sa te culci de 100 de ori. apreciez ipocrizia ta de pocaita de la giringicul de mangalia. mai du-te si tu la barbati...pofta vine mancand. Te-ai bagat si tu ca sa te vezi postata, de unde si proverbul: "daca nu postai filosof ramaneai" NESIMTITO! Iar pentru tine elfulica ti-am mai postat odata, ca sa ai si tu o satisfactie in viata ca ti-ai marit numarul de comentarii, asa ca poti sa te duci sa te golesti la closet. TAMPITULE!

Anonim spunea...

bai melting plexing. esti un mare prost...spui numai crtinitati entru ca esti un gaozar...psihanaliza aia de cacat vara-ti-o in cur boule. ce idee de retardat ca daca am folosit cuvantul homo am obligatoriu peste 30 de ani.
si ar mai fi ceva de spus. vis-a-vis de numarul comentariilor: mi se datoreaza. in majoritatea lor covarsitoare au legatura cu mine, nu cu textuletul de hipiotel plecat cu pluta al lu' elfulica. VA PUP, CAPRICIA!

elfudelamare spunea...

lumeeee, lumeeee... a revenit nebunaaaa:)
sa ii uram o noapte linistita si la mai multe goarne:)
pt ar16 sau ar2d2:) bine ai venit. sa nu ai frica, nebuna nu musca:)
te mai astept:)
si melting... uite ca pe tine te-a iertat:)

elfudelamare spunea...

sau nu:))
aplaudati vedeta:))
sa iti dea dzeu sanatate capriciosa pizza tortelini, sora cu martini

Anonim spunea...

Tu, fufă! Zău că nu sunt găozar. Dacă nu crezi îţi arăt curu'
Acu' mai finuţ: nu era nicio psihanlaiză (ieftină sau scumpă), cap de plută ce eşti... era un biet pariu cu şanse de reuşită pe toate părţile, la toate capetele (pe care tu, by the way, nu le foloseşti k sunt împădurite :D). Dar ce să ştie o gâscă beată ca tine, pierdută între frustrarea ca trăire şi prorpiile coşuri de pe piept. Ooops, erau sfârcurile? So be it... Aşa că nu-ţi mai dau peste 30... îţi dau fără număr. Te-am pupat, salată de imbecilităţi ce eşti!

Anonim spunea...

Foarte savuroare replicile......de aici!!:)))
Sandele, te-ai gandit la ce poate face fata asta in pat daca e asa de naravase la scris.....ca eu sincer numai la asta ma gandesc ...:D

Anonim spunea...

Poate ca ar trebui sa ii acorzi o sansa!!!!!!!!
Poate asta o sa te faca sa nu mai scrii tampenii si fa fi si tu mai fericit..:)\

Anonim spunea...

Mda. Aroma de tei e inconfundabila. Eu am ceara de dreaduri cu miros de tei, deci pot mirosi primavara chiar si iarna. :D

la fel de inconfundabila e si aroma prostiei :D dupa ce ti-am citit textul dragutel, am zis sa citesc si commenturile. jesus crist, capricia cast, get a life. a real one. quick. emooooooooooooooooooo

Anonim spunea...

kta mai fraiera.. kiar ca are nevoie rapida de o viata tipa asta de 50+.. dar nu my conteaza.. imi place ce zici de home-ul tau... io adoram vama 24/24, dar acum doar cand sunt singura, de fapt, cu prietenii, tot din kuza a ceea ce ai spus.. exact aceleasi motive.. si daca nu erau , kiar te-as fi invidiat pt faptul k acolo e home-ul tau, dar nu singuru... hai k te las si te hugguiesc>:D<