joi, 5 iunie 2008

DOMSVP

Astăzi ceva mai pentru non-emoleţi.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hai ca de emotie iti lasasem comentariul la un post din mai.
Acum il ai de 2 ori :))

Dragul meu Elf De La Mare,

Desi cu intarziere, iata ca am ajuns. Nici nu iti poti imagina zambetul (plin de cei 72 de dinti - prietenii stiu de ce) ce mi s-a intiparit pe fata (mult prea trista - iar, prietenii stiu de ce) la gasirea comentariilor dvs.
Promit solemn: Voi citi cu inters post-urile dvs si imi voi asterne parerile!
Pana atunci, asa cum spunea cineva...iti urez.. Sa purcezi de la vis in afara!

Anonim spunea...

acum de la bere am uitat sa ma semnez! :)) sunt eu irene's joy division, fata cu papucii :))

Eu sunt anonima de mai sus.

elfudelamare spunea...

fata cu papucii?:)
tu esti femeia cu tatuajele:)
sau nu
esti fata cu papucii si femeia cu tatuajele si daaa, eu sunt bufonul rautacios care va canta in struna.

Anonim spunea...

nice...;) km light, dar mere si asa..;)) numa bine :)