marți, 20 mai 2008

Despre comentarii şi alţi demoni

Da, recunosc. Începe să îmi placă jucăria mea, trompeţica mirărilor, da, asta era dorinţa mea secretă. Eu sunt Jacopo Belbo, care şi-a găsit salvarea urlând la trompeta de aur (vă rog, fără trimiteri la simboluri falice, dacă visam un penis la care suflu, vă împărtăşeam pe deplin experienţa). Nu, mă refer la blog. Şi da, dacă urăsc blogării, mă urăsc şi pe mine. După ce am visat un Mircea Badea cu prietena lui, eu cu un prieten de-al meu al cărui nume îl trecem în anonimat căci este un finuţ, nu golan ca mine, într-un univers fantasy, cum dracu altfel?, un warrior şi un magician (je), încercând să scape de urmăritori răi, prinţesa, domnişoara, mirifica creatură este ucisă de un rege gelos... bla bla bla, o faza faină cu nişte lupte într-o arenă împotrivă unor creaturi feroce. Nu mai ştiu ce erau, parcăăăă nişte dark knights... da nu bag mâna în foc. Ei, se termină visul şi taman când să-mi sune ceasul (aka telefonul) un prieten finuţ, nu golan ca mine, îmi zice că "azi are 10 comentarii" pe blog şi că totul e bine în universul său. Evident că remarca mi-a trezit şi ochii şi invidia. Al naibii el, 10 comentarii?! Mult dom'le mult. Dincolo era mai puţin.

Concluzii:
1. sunt invidios şi în vis pe succesurile celorlalţi
2. mă gândesc deja excesiv la Mircea Badea. Mircea Badea mi-este erou de poveste.
3. sunt avid de recunoştere blogosferică.
4. plimbările mele onirice rulzzz

9 comentarii:

Anonim spunea...

de la inceput mi-am zis, dar am crezut ca ma insel, acum da, s-a confirmat: esti mai blogger decat imparatul bloggerilor.. :)) :)) =)) :)) cand bagi niste ads by google, ca sa scoti si un ban cinstit??? :P
(insa te anunt muahahaha ca e cu 2 taisuri - atunci te voi scoate din blogroll muahahahahahahahahha)
but then again, don't mind me :)

Anonim spunea...

Siceritatea ta iartă deja juma' din vina de a fi autentic. Bine, măi, magicianule! Îţi doresc să ţii o abramburică în braţe toată viaţa :D. Ne-ntâlnim în visurile tale :-P

Anonim spunea...

daca suferi asa iti las eu commenturi
dai un ban cinstit si eu scriu
peste 10/post (din care apropos 5 erau ale autorului, finutz din fire)

bah ma lesi
ai dracu intelectuali care nu stie sa schimbe un bec

elfudelamare spunea...

pt musetel: blogul e ca mersul in fundul gol prin agora. and me likeeey.
pt mariusica: asa sa ne ajute zeus!
pt altu: ma gabi, nu le am la pus butelii si schimbat sigurante. cu becurile ma descurc. wtf... sa dam cezarului ce e al cezarului:))

Anonim spunea...

mi-am dat seama ca altu e viorel dupa prima citire, asta dupa ce ca dezamageste mai e si previzibil

elfudelamare spunea...

pisicule, fii capitanul nostru!!!

Anonim spunea...

Stii si tu ca visele spun o gramada despre tine..multumim ca ne pui subconstientul tau sub bisturiu sa scotocim prin el.
Tare imi place sa caut prin "lucrurile" si sertarele celorlalti.
Am fost aseara la Dragostea dureaza 3 ani. Zi-mi o parere.

elfudelamare spunea...

oooo, welcome, welcome. eram gelos p mariusica ca numa el te are:D
ma repet:) imi place sa alerg gol prin piata publica, sa imi las subconstientul verificat de instrumente critice, anonime ori ba. stii visul ala cand esti gol in fata clasei? mi-am redescoperit bucuria exhibitionista:)da, masturbare publica dupa unii, da defulare constienta a inconstientului dupa altii
dragostea dureaza si mai mult si mai putin. eu as vrea ca dragostea sa durezeee mulltttt. si imi urez ce imi ureaza uratorul finut, nu golan ca mine:)

Anonim spunea...

Dragul meu Elf De La Mare,

Desi cu intarziere, iata ca am ajuns. Nici nu iti poti imagina zambetul (plin de cei 72 de dinti - prietenii stiu de ce) ce mi s-a intiparit pe fata (mult prea trista - iar, prietenii stiu de ce) la gasirea comentariilor dvs.
Promit solemn: Voi citi cu inters post-urile dvs si imi voi asterne parerile!
Pana atunci, asa cum spunea cineva...iti urez.. Sa purcezi de la vis in afara!