sâmbătă, 17 mai 2008

plictiseală şi pisicuţe în cartier



oricât am înjurat eu blogării sau cum se cheamă, cre' că a fost un pas natural pentru mine: de la mirc, la mess, la hi5, la blog - sau cum au evoluat metodele de a te băga în seamă. aşa că... mă bag şi eu în seamă. nush ce o să scriu, dacă mă ţin de cestiunea asta... noi să fim sănătoşi! observaţi că nu mă pretez la justificări, scuze sau cauze. domnilor şi doamnelor, domnişoarelor şi domnişorilor e căldură mare în bucureşti şi eu am geamurile închise la sufragerie "să nu zboare pisicile". ce vreţi mai mult de atât?

şi eu credeam că mă plictisesc... andrei şi cu bebe tocmai au trecut pe aci lăsând în urma lor nişte aşa zise pisici. să le ţin câteva ore pe balcon că nu ştiu ce se mută în apartamentul irinei. dacă ştiţi persoanjele în cauza bine, dacă nu, puteţi presupune ce vreţi. acum un an de zile aşa ceva nu ar fi fost posibil. timpul trece, oamenii trag spre suficienţă şi eu mă pomenesc cu neşte mâţze dubioase pe lângă sticlele de cognac din balcon. viaţa e plină de soare şi motanul Brutus începe deja să fie impertient.

daaaaa.... cine ar fi crezut că îmi voi face blog şi că voi posta mâtze? viaţa e minunatăăăăăăăă

2 comentarii:

Anonim spunea...

salut, elfule... io zic sa omori pisica aia pana nu te haleste ea pe tine... n-ai vazut de urata e. Cred ca e Behemoth :((

Anonim spunea...

eu pisic, tu pisica, noi pisim, voi pisiti ... impreuna ne plictisim